Sunday, September 30, 2007

:)

lamanye tak tulis blog..hehehehe...byk actually nak cerita cuma takde mase nak tulis...i've been quite bz the past few days...my lil sis balik from aussie..so byk family xtvts laa...went out la..makan2 laa..yesterday she went back to aussie...yesterday afternoon i started back with my personal xtvts..e.g bought baju melayu for my nephew, barang2 for raye, barang2 for my wedding & buka pose wif my fiance kat luar smlm..this week akan bz balik siapkan the gift..this weekend if my fiance tak bz, maybe balik kampung..just jumpa his family before raye since me akan balik raye sana lambat seminggu..ohh lupa lak..lambat sebab next friday (12/10), i'm going to aussie..raye wif my lil sis...tapi kejap je..i'll be home on 15/10..this weekend pun ingat nak hantar brg2 hantaran kat kampung..ye la coz dh dekat kan..nak tgk gak camne preparation kat sana..pening..pening..

* 32 days more to go.. *

No comments: