Monday, March 24, 2008

28

i'm 28 now!!...uhuksss...today is my bday..very early in the morning while i was kelam kabuting to get ready for work, i saw a box in my handbag with a card..rupanya hadiah dr my hubby..hehehhehe...tah bila mase tah dia seludup dlm my handbag..dia belikan gelang & greeting card...cantik sgt...thanx syg... :) then bila sampai opis, my youngest sis called me from australia to wish me...ehheheheheh...tenkiu...tenkiu...later my dad called to wish & tanye nak ape..hehehhe...nak ape?? ape2 je laa..ehhehehehhe...

*next yr akn dpt celebrate dgn the most precious gift in my life..my baby...i/Allah :) *

2 comments:

Material Mom said...

HAPPY BIRTHDAY! kita cuba call...asyik engagelah, line problem lagi laa :(

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

it's ok..tenkiu..tenkiu..heheheheh..