Monday, June 2, 2008

...

thinking of to choose this package..

Pusat Rawatan Kecantikan An-Nuri
Pakej lengkap Penjagaan Dalam Pantang / Bersalin

Rawatan
. 6 hari - RM 500.00 (might choose tis one)
. 14 hari - RM 1200.00
. 21 hari - RM 1700.00
. 30 hari - RM 2500.00
. 44 hari - RM 3000.00

( Tungku, tangas, urut, mandi daun kayu, ikat bengkong & barut)

plan to add this package too.. ;)

Mandi Bayi
. 6 hari - RM 100.00 (to choose tis one)
. 14 hari - RM 200.00
. 21 hari - RM 300.00
. 30 hari - RM 450.00
. 44 hari - RM 600.00

7 comments:

Material Mom said...

Mahalnyer...aku dulu tak yah pantangpun...body slim jugak...hehehe

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

hehehhee..dh aku ni dok msia..kene la ikut cara org melayu..bkn utk slim je la...utk kesihatan di hari tua..kalau ko dok msia nti, aku bole tlg carikan..ehehehe...

Material Mom said...

No thanks...klu kat M'siapun aku bukannyer nak beranak lagi. Lecehlah byk anak...klu hire maidpun belum tentu dia jaga anak kita betul2...silap2 bawak lari plak... :(

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

nak buat camne..cam aku kan working wife..so nak tak nak kene la usaha lebih skit.. pasang cctv la kat umah nanti..ahhahahaha..

Material Mom said...

Good idea...cctv is a must! Kat sinipun mat salleh semua pasang cctv bila babysitter dtg tolong jaga anak...so ader baby yg jatuh tergoleklah sbb babysitter leka tgk t.v...ader baby yg jatuh dlm bilik airlah...ader baby yg gigit pencil lah...ngerikan.

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

skali tgk dlm cctv, zara gigit ekor poo poo..ahahahahha..

Material Mom said...

tu takper...sian poopoo..mesti dia jeles nanti..binatangpun boleh jeles tau..