Friday, June 13, 2008

tiRed..tiReD...

i feel so tired nowdays...tiap mlm susah nk tido dah..perut sakit (contraction), pinggang macam nak putus...even siang hari pun if tak buat ape (dok je kat ofis pun), my pinggang so so so sakit!!!..

ermmm..next week ade check up..kene bgtau doc nih..iskk..takut pulak dpt mc awal coz ade few of my friends camtu...dapat mc sampai time deliver...tapi let say if me dpt mc camtu, i don't think that i can afford to take any mc at this point of time...teramat bz laaa...next week my schedule full with training (me baru appointed as company's auditor), then will be audited also..so the next few weeks me have to audit other divisions in the company..then have to prepare some reports..have few deadlines...ermmm..camne ni yee..but honestly me mmg dh tak larat sgt... *sob*sob*...

No comments: