Thursday, April 24, 2008

kicking..

my baby now is so active...macam2 dia buat..sampaikan mama dia kdg2 kene marah baby sbb sakit ler asik kene tendang...slalunye mama akan cakap "haipppp..senyap skit buleh tak..sakit la mama"..ahhahahah...then baby akan diam jap..pastu sambung balik..iskkk...

yesterday me & my friends kat opis saje play with the ring...aler..the traditional (yeke?) way (they said) to determine (kono2 laa..) whether the baby is a girl or a boy..and for mine?? it's a girl if based on how the ring move laa...ahahhahaha...3x buat still sign girl..then if ikut tu, my next baby will be a boy & the gap between the girl & the boy is quite close (just mcm ape yg me & hubby plan..dlm 2 years je kot..next baby i/Allah 2010.. ;p )...well, i told my hubby about it..dia gelak je...tak kisah la boy ke girl...janji sihat...so baby, sabtu ni tunjuk tau ur gender...kalau tak tunjuk, mama takmo ckp dgn awak seminggu..hahahahaha...

No comments: