Thursday, June 4, 2009

i'm back!

ekceli byk gak nk update..tp nti la..kemalasan melanda..ekekkee..ni nk buat tag..amik dr blog zie..ekekkee

1. Bekas kekasih saya adalah..
ramai...ekekke..ade kategori lak tu..ekekek..anyway mls la nk ingat...dh lps kan..ekkeekke

2. Saya sedang mendengar...
org membebel kat opis nie..cam langau..ekekkek

3. Mungkin saya patut..
mc..saye demam nih..huhuhu..ape nk buek..koje byk...

4. Saya suka...
sengih...ekekkeke...

5. Sahabat-sahabat saya...
kawan ramai..sahabat few..ade beza tau...ekekkek..

6. Saya tak paham...
knape saye selalu kene burden ngan keje sorang2..org lain byk je org assist...hishhhh...

7. Saya kehilangan..
mama saya pada 4 mei 2004

8. Ramai yang berkata..
saya ni happy go lucky...tapi sebenornye saye ni sgt snsitif..sgt sng nangis..

9. Cinta itu adalah...
ikhlas, jujur, sayang menyayangi, memberi dan menerima seadanya..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
sibuk buat keje..tapi sempat tenet..ekekke

12. Saya akan cuba...
memastikan saye tidak mangantuk masa bawak kereta..hari2 mengantuk..iskkk...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
eternity..

14. Telefon bimbit saya..
Nokia mende tah...nk tuka touch screen or iPod..tapi memandangkan zara suke ketuk2 hp saya..malasla..ekekkeke

15. Bile saya terjaga...
dr tido, saya akan kiss bantal busuk dulu, tgk jam kat hp, peluk2 hubby...intai zara..brangan jap...pehtu trus mandi..ekkekeke

16. Saya paling meluat...
orang yang LAMBAT!!!! (tak punctual)

17. Pesta/parti adalah
not my taste..

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
koala...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
7thn - 12thn...

20. Hari ini..
jumaat..esok cuti...yeehhhaaaa!!

21. Malam ini saya akan...
cam biasa..main2 ngan zara..gediks2 ngan hubby..ahahhahaha..

22. Esok pula saya akan..
bwk kakak saye n anak2 dia jln2..klcc kot..

23. Saya betul2 inginkan..
original LV handbag..iskkk..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
saye masih comel seperti dulu..hahahahha..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
any mall..ekekkekeke...tak suke tmpt panas...puteri lilin...hi hi..

26. Makanan barat atau jepun..
both..huhu..

27. Bilik yang terang atau gelap..
samar2 je..lomantik..kui kui..

28. Makanan segera adalah...
KFC, McD, Pizza dan seangkatan dgn nyer...plus frozen food..ekekke

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"ape la diaorg ni..parking claim pun nak berkira"

30. Siapa yang anda ingin tag..
sapa2 la yg nk buat...

~ end ~

No comments: