Thursday, August 20, 2009

tag cik qq...

Tag amik dr qq...

1. Apa perasan sekarang..........
xde mood..rase nak pegi holiday tepi beach..

2. Saya nak makan nasi.......
tak mau..rase nak mkn kat sushi king...


3. Saya x suka orang yang.....
hipokrit..

4. Impian saya menjadi.......
isteri & mama yang terbaik..byk duit..xyah keje..tapi petik jari duit berlambak mai..buleh gitu? hehehe...

5. Haiwan yg saya tidak suka......
snake !!!!!!...euuwwwwww..

6. Saya harapkan dapat.......
rumah idaman..kete idaman...baby boy..familiy yg harmoni & loving..

7. Jika boleh diputarkan masa saya nak.....
blaja kat oversea...(x sedor diri asik homesick..ekekek)

8. Saya pada 10 thn akan datang......
dah x keje sini...dh jd lecturer..zara dh 10thn...dh ade 3 anak kot..dh ade umh sndiri utk stay selamanya..dh relax ngan hubby dr jg anak kecik...masih comel..ekekek


9. Hp saya adalah...
Sony Ericsson G 705


10. Saya pernah bercinta sebanyak...
byk kali...hehehehe

11. Saya suka pada handphone...
dulu suke gila tuka2..makin tua kureng skit..tp still tuka tiap thn..hik hik..

12. Kawan2 saya smuanya....
ade yg still single..ade yg dh berfamily..


13. Pernah dikhianati oleh....
huhhhh...malas nak ingat...


14. Apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda.....
karma!!!


15. Senaraikan 5 orang untuk di tag
sesape pun buleh...

2 comments:

queline said...

rajin anak ibu..kekkekekke

LaiLy ErLiNawaTi Abd RaHim said...

seperti ibunye..ekekekkek