Monday, August 6, 2007

The MaraThon BegiNs...

semlm dah start pening..pening in sense of the preparation..starting from yesterday, the preparation will be all out coz time limitation..well..dah tak sampai 3 bln lagik...aiyarakkk!!..

yesterday right after work, me & abg went to jln TAR..we went there to bought kain for my lil sis at Gulatis for my events..i bought 2 kains (pink & blue) & planned to send for tailoring today right after work..but today i'll be goin' alone as my abg will be having his table tennis training kat opis...after that went to tempah our baju nikah at pertama complex..so the our baju expected to siap on 3/10/07 but the tailor will call me before that to confirm on the color of my manik2..hehehehhe...

then we went to survey for our wedding card (abg's side)..the pakcik was really nice (tak paksa2 pun we all beli dgn dia..the price pun was really reasonable)..so finally we decided to take the card & abg will go there during lunch time today to confirm on our names & draft of location..erkkk..cam dah tak percaya pulak dah tempah wedding card...dah nak dekat kawin ye? ermmm...takutnye.. :(...hik hik..;p

after that we had our dinner..tengah2 dinner tetiba decide nak ke sogo coz abg tetiba nak carik kasut nk pakai keje & mase nikah..lerr...that time was already 9.15pm..ermm..redah je laaa..when we reached there, the store was still open..BUT...as usual coz my abg ni very fussy..pilih punye pilih punye pilih..tang nak mintak size yg berkenan lak tetiba mamat jaga kasut tu kata dah takleh amik size tu coz store dah tutup..sogo dah announce nak tutup..frust abg..keh keh keh...tu lerr...pilih lama sgt...kan dah terlepas..;p me lak yang tetiba sempat shopping brg hantaran utk dia..hehehehehhe..kita yg tak plan ape lak yang beli...kui kui kui...takpe laa...we planned to go there again tomorrow..coz mmg dah kene start shopping hantaran pun..lagipun next mnth sale dah abih *sob sob*...

on the way back my kepala cam nak pecah..terpaksa stop tepi jln coz tak tahan..migrain...and tambah lak me was so tired coz takde rest..abg pun stop (dia drive blkg my car coz our home dekat jer)...after me mkn ubat skit..then ok skit ler..drive slow2 balik..but abg ikut my car sampai umah risau me tgh biol kot..hahahahhaa...today?? dah ok skit..but still feel very very TIRED!!...huwarrgghhhh..i need a break!!! i need rest!!... :(

No comments: